Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Szydłowo, ul. Mazowiecka 61, 06-516
Szydłowo, woj. mazowieckie, tel. 023 6554019, fax 023 6549328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bazagmin.pl/szydlowo
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Przebudowa drogi
gminnej Kluszewo-Sokólnik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Kluszewo -Sokólnik o
długości 410 metrów polegającej na wykonaniu podbudowy z kruszywa naturalnego
oraz ułożeniu dwóch warstw nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA: data zakończenia:
31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w
wysokości 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią
następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru-
załącznik nr 1, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert, 3)dokumenty potwierdzające uprawnienie
osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych
dokumentów rejestrowych, 4)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na
podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym
zamówieniem, 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo
równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego
kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert, 6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert, 7)aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające
odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz
składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert, 8)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać
zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień, 9)oświadczenie do postępowania o zamówienie
publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 10)kosztorys ofertowy:
załącznik nr 2 11)podpisany wzór umowy - załącznik nr 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja
elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.szydlowo-maz.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia
można uzyskać pod adresem: Urząd
Gminy Szydłowo, 06-516 Szydłowo, ul. Mazowiecka 61, pok. nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy
Szydłowo, 06-516 Szydłowo, ul. Mazowiecka 61, pok. nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).