Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Szydłowo, ul. Mazowiecka 61, 06-516 Szydłowo, woj. mazowieckie, tel. 023 6554019, fax 023 6549328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szydlowo-maz.bazagmin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kluszewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej o
długości 1114 m poprzez wykonanie podbudowy, odwodnienia korpusu
drogowego oraz ułożenia dwóch warstw nawierzchni z mieszanki
mineralno-asfaltowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią
następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał
techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: 1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru-
załącznik nr 1,
2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert,
3)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile
nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
4)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności
gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,
5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju
pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert,
6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
7)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert,
8)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie,
posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień,
9)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1
ustawy Prawo zamówień publicznych,
10)kosztorys ofertowy: załącznik nr 2
11)podpisany wzór umowy - załącznik nr 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szydlowo-maz.bazagmin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szydłowo, 06-516 Szydłowo, ul.Mazowiecka 61, pok. nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Szydłowo, ul. Mazowiecka 61, pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).