Szydłowo: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kluszewo
Numer ogłoszenia: 71016 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Szydłowo, ul. Mazowiecka 61, 06-516 Szydłowo,
woj. mazowieckie, tel. 023 6554019, fax 023 6549328.
* Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo-maz.bazagmin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Kluszewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości
Kluszewo o długości 1751,54 m polegającej na wykonaniu podbudowy z kruszywa
naturalnego oraz ułożeniu dwóch warstw nawierzchni z mieszanki
mineralno-asfaltowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
* Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie
wadium w wysokości 4000 zł (słownie: cztery tysiące).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci,
którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia.
* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w
celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz
ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, 2)aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert, 3)dokumenty potwierdzające uprawnienie
osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych
dokumentów rejestrowych, 4)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie
działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 5)aktualna
informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualna informacja z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9,
wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
7)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert, 8)dokumenty stwierdzające, że osoby,
które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień, 9)oświadczenie do postępowania o
zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 10)kosztorys
ofertowy: załącznik nr 2 11)podpisany wzór umowy - załącznik nr 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.szydlowo-maz.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Gminy Szydłowo, 06-516 Szydłowo, ul. Mazowiecka 61, pok. nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub
ofert: 09.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Szydłowo, 06-516
Szydłowo, ul. Mazowiecka 61, pok. nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Szydłowo