Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach poniżej kwoty 130.000 zł. 2021 r.

Zapytanie ofertowe na wykonanie zadania pn. „Inwentaryzację indywidualnych źródeł ciepła na terenie gminy Szydłowo”

             

 Szydłowo, dn. 22.07.2021 r.

GK.271.2.2021.AO(1)

                       

ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, do którego zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy,    Gmina Szydłowo zaprasza do składania ofert cenowych na:

„Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie gminy Szydłowo”

1.  Zamawiający:

Gmina Szydłowo, 

ul. Mazowiecka 61,

06-516 Szydłowo, woj. mazowieckie,

Tel: 23 655 40 19, faks: 23 654 93 28.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo-maz.pl

Osoba do kontaktów: Aneta Olczak, e-mail: aolczak@szydlowo-maz.pl

2.  Przedmiot zapytania ofertowego:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie gminy Szydłowo

Wykonawca wykona usługę zgodnie ze szczegółowym zakresem rzeczowym prac
i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

3.   Szczegółowy zakres prac obejmuje:     

  1. Inwentaryzację źródeł ciepła z wykorzystaniem metody kombinowanej- połączenie metody wywiadu bezpośredniego z metodą rejestrową (bezwzględna przewaga wywiadu bezpośredniego) poprzez wykorzystanie danych zgromadzonych w rejestrach i uzupełnienie ich za pomocą danych spisanych w wyniku wywiadu bezpośredniego, np. w formie ankiet, zgodnie z wytycznymi- załącznik nr 4. Punkty podlegające inwentaryzacji - ok. 1500 lokali/budynków.   Inwentaryzacja musi jednoznacznie wskazać wszystkie źródła ciepła w każdym lokalu lub budynku położonym na terenie gminy ogrzewanym indywidualnie, w tym w szczególności: mieszkalnym, handlowym, usługowym i użyteczności publicznej;
  2. Utworzenie bazy danych w arkuszu kalkulacyjnym (exel);
  3. Przeprowadzenie kampanii informacyjnej poprzez opracowanie, wydruk i dystrybucję plakatów (30 szt. Format A3) i ulotek ( 400 szt. Format A5). Treść plakatu i ulotek do uzgodnienia z Zamawiającym;
  4. Wykonanie raportu końcowego z wynikami inwentaryzacji w wersji elektronicznej oraz w
    4 egzemplarzach w wersji papierowej.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wytycznymi do przygotowania inwentaryzacji (załącznik nr 4 do zapytania ofertowego)

4.  Termin realizacji zamówienia: do dnia 3 grudnia 2021 r.

5. Rodzaj zamówienia: usługa

6.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:

a)      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

b)      Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu powyższych warunków.

c)       W celu potwierdzenia powyższych warunków Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.

d)      Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia mogą spełniać w/w warunki udziału w postępowaniu łącznie. W takim przypadku Wykonawcy składają jedno, wspólne oświadczenie o spełnieniu warunków.

e)      Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona zgodnie z formułą –„spełnia”- „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu.

 

7.  Oferty częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

8. Sposób obliczania ceny oferty:

Cena oferty musi być podana w walucie PLN cyfrowo i słownie.

Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik
nr 1 do zapytania ofertowego.

9. Kryterium wyboru oferty:

Kryteria oceny ofert i znaczenie tych kryteriów:

Cena – 100%

Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną brutto, nie podlegająca odrzuceniu.

Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Zamawiający unieważni postępowanie, na daną część zamówienia, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

10. Sposób przygotowania oferty:

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

a)      Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;

b)      Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w punkcie 6– załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Niedołączenie do oferty któregokolwiek ze wskazanych wyżej załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie skutkuje odrzuceniem oferty.

11.  Miejsce i termin złożenia oferty :

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Składanie ofert na adres: Urząd Gminy w Szydłowie, ul. Mazowiecka 61, 06-516 Szydłowo z dopiskiem „Inwentaryzacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie gminy Szydłowo”

do dnia 2 sierpnia 2021 r. do godz. 10 00.

Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 02.08.2021 r. do godz. 10:00.

12. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyborze oferty zostanie umieszczona na stronie www.szydlowo-maz.pl

Projekt realizowany ze środków Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia Ochrony Powietrza i Mikroklimatu MAZOWSZE 2021.

  

13. Spis załączników:

Załącznik nr 1  Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków
Załącznik nr 3 –  Wzór umowy
Załącznik nr 4 – Wytyczne do przygotowania inwentaryzacji.

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 22 lipca 2021 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aneta Olczak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 lipca 2021 08:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Kłobucki
Ilość wyświetleń: 441
23 lipca 2021 09:00 (Marcin Kłobucki) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 lipca 2021 09:00 (Marcin Kłobucki) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 lipca 2021 09:00 (Marcin Kłobucki) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)