Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach poniżej kwoty 130.000 zł. 2021 r.

Zapytanie ofertowe na dostawę i montaż elementów małej architektury w ramach programu „Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw Mazowsze 2021”

Szydłowo, dnia  25 lipca 2021 r.
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Zapytanie ofertowe na dostawę i montaż elementów małej architektury w ramach programu „Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw Mazowsze 2021”
 
I. Zamawiający:
 
Gmina Szydłowo
ul. Mazowiecka 61
06-516 Szydłowo
NIP 5691749854, Regon 130378479
Tel. 23 655-40-19, Fax. 23 654-93-28,
E-mail: gmina@szydlowo-maz.pl.
 
II. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
 
III. Przedmiot zamówienia:
 
Dostawa i montaż elementów małej architektury w ramach programu „Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw Mazowsze 2021”,
Realizacja zamówienia będzie odbywać się w następujących miejscowościach:
1. Nosarzewo Nowe,
2. Trzcianka,
W każdej z miejscowości należy zainstalować następujący zestaw zabawowy:
1. Huśtawka wisząca (kubełek i deseczka - 1 szt.
2. Karuzela krzyżowa - 1 szt.
3. Zjeżdżalnia - 1 szt.
4. Wioślarz wolnostojący - 1 szt.
5. Biegacz wolnostojący - 1 szt.
6. Kosz na śmieci - 1 szt.
7. Ławka - 1 szt.
Dla każdej lokalizacji (2) należy wykonać projekt do zgłoszenia.
Zestawienie urządzeń
W ramach inwestycji przewiduje się dostawę i montaż:
1.1.1.   Huśtawka wahadłowa – dwa stanowiska-  2 kpl.
1.1.2.   Karuzela krzyżowa -  2 kpl.
1.1.3.   Zjeżdżalnia Dino- -  2 kpl.
1.1.4.   Wioślarz wolnostojący -  2 kpl.
1.1.5.   Biegacz wolnostojący -  2 kpl.
1.1.6.   Ławka -  2 kpl.
1.1.7.   Kosz na śmieci -  2 kpl.
Jakość i certyfikaty
Zestawy dla publicznych i prywatnych placów zabaw, a także dla wszelkich innych placów zabaw i przestrzeni edukacyjnych dostępnych dla dzieci od 3 do 14 lat są zaprojektowane zgodnie z przepisami grupy norm bezpieczeństwa  PN-EN 1176:2009,
Przy projektowaniu, budowie i użytkowaniu infrastruktury sportowo-rekreacyjnej będącej przedmiotem zadania inwestycyjnego wymagane jest przestrzeganie Polskich Norm, a w szczególności:
PN-EN 16630:2015-06    Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowanych na stałe. Wymagania  bezpieczeństwa i metody badań,
PN-EN 1176:2009             Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie z jej nowelizacjami,
PN-EN 1177:2009              Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki – . Wyznaczanie krytycznej wysokości upadku.
Spełniania wymagań zawartych w PN-EN 16630:2015-06, musi być potwierdzone Certyfikatem wydanym w systemie akredytowanym przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA). Aby zapewnić właściwą jakość certyfikacji, jednostka certyfikująca wyroby musi wykazać się posiadaniem akredytacji przez Polskie Centrum Akredytacji (PCA) lub krajowej jednostki akredytującej pozostałych państw członkowskich, zgodnie z Rozporządzeniem  Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej (WE) nr 765/2008 z dnia 09.07.2008r. ustanawiające wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku, odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylające rozporządzenie (EWG) nr 339/93.
Opis urządzeń
Siłownia plenerowa
OPIS TECHNICZNY  bezobsługowych urządzeń odpornych na warunki atmosferyczne:
MATERIAŁ:         Urządzenia wykonane ze stali grubościennej, zabezpieczonej antykorozyjnie (galwanizacja ogniowa, podwójne malowanie proszkowe).
ŁOŻYSKA:            łożyska typu zamkniętego,
UCHWYTY:          gumowane rączki,
INSTRUKCJE:      instrukcje użytkowania w formie metalowej tabliczki z Instrukcje: obrazkowa i literowa.
GWARANCJA:   3 lata
SPRZĘT DO UŻYTKU PUBLICZNEGO: Klasa użytkowania: S, Klasa dokładności: A
Elementy
Zestaw zbudowany jest z następujących elementów i materiałów:
rama nośna – rura stalowa o średnicy      140 x 3,5 mm,
wsporniki ruchowe – rury stalowe: średnica 33,7– 63 x 3,5 mm,
siedziska i oparcia ze stali,
pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące z tworzywa sztucznego,
uchwyty i rączki z polichlorku winylu,
łożyska typu zamkniętego NSK
stopy fundamentowe – beton 600 x 600 mm, H = 600 mm,
połączenie słupków nośnych i ramy nośnej w fundamencie –  śrubowe, sztywne.
Materiały:
stal:         St3/R35
beton:     B30/B25
Wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo i malowane podwójnie proszkowo farbami poliestrowymi.
Wioślarz wolnostojący
Wioślarz:
Kategoria urządzenia: budowa mięśni, poprawa wydolności organizmu.
Funkcja: wzmacnia mięśnie nóg, brzucha, klatki piersiowej, ramion i górnej partii pleców.
Przeznaczone dla osób dorosłych i dzieci powyżej 10 roku życia. Maksymalny ciężar użytkownika 150 kg. Instrukcja użytkowania przymocowana do urządzenia.
Biegacz wolnostojący
Biegacz:
Kategoria urządzenia: koordynacja ruchowa, poprawa wydolności organizmu.
Funkcja: wzmacnia mięśnie nóg i bioder, imituje ruch biegu przy minimalnym obciążeniu stawów
Przeznaczone dla osób dorosłych i dzieci powyżej 10 roku życia. Maksymalny ciężar użytkownika 150 kg. Instrukcja użytkowania przymocowana do urządzenia.
Urządzenia zabawowe
Huśtawka Wahadłowa
Wymiary:
Długość                                3,0 m
Szerokość                            2,2 m
Wysokość                            2,4 m
WSU                                    1 300 mm
Strefa bezpieczeństwa        7,3 x 3,1 m
Ilość użytkowników        2
Konstrukcja:
1. Podpory i belka z profilu     70 x 70 mm
2. Długość zawiesia               1 400 – 1 600 mm
3. Huśtawka łożyskowana tocznie
4. Siedzisko typu: Fotelik gumowany z poręczą stałą,
5. Deseczka gumowana
Elementy stalowe (z wyłączeniem stali nierdzewnej) zabezpieczone antykorozyjnie poprzez fosforanowanie chemiczne i malowanie proszkowe podkładem o wysokiej zawartości cynku albo cynkowane ogniowo.
Nawierzchniowo malowanie proszkowe.
Karuzela krzyżowa
Wymiary:
Długość 1,80 m
Szerokość                            1,80 m
Wysokość                            0,75 m
WSU                                  510 mm
Strefa bezpieczeństwa          Fi 5,8 m
Ilość użytkowników              4
Konstrukcja:
1. Słup z rury średnicy 114 mm
2. Ramiona z rury średnicy 76 mm
3. Siedziska gumowane, atestowane,
4. Oparcia siedzisk zabezpieczające przed upadkiem wykonane z rury 27 mm,
5. Zastosowane łożyska toczne.
Zjeżdżalnia
Wymiary:
Długość                              3,20 m
Szerokość                          0,60 m
Wysokość                            1,20 m
WSU                                  510 mm
Strefa bezpieczeństwa 6,7 x 3,6 m
Konstrukcja:
1. Ześlizg samonośny z tworzywa sztucznego
2. Jako wejście stalowa drabinka z poręczami z rury 33 mm
3. Wypełnienia z tworzywa HDPE, ozdobione tematycznymi wzorami rozwijającymi wyobraźnię
i stanowiącymi dodatkową atrakcję dla dzieci
Wykonawca może przedstawić rozwiązania równoważne o podobnych parametrach użytkowych lub lepszych. Urządzenia równoważne muszą posiadać wymagane w ofercie normy bezpieczeństwa.
 
 
IV. Opis przygotowania i złożenia oferty:
 
1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania do zapytania ofertowego należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://szydlowo.ezamawiajacy.pl lub za pomocą platformy ePuap Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
4. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://szydlowo.ezamawiajacy.pl.
5. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców, która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.
Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://szydlowo.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https: //oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
7. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://szydlowo.ezamawiajacy.pl:
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
1. Wypełnienie zdefiniowanych przez Zamawiającego w systemie:
a) Formularza oferty – zakres danych wypełnianych przez Wykonawcę w systemie został określony na zakładce „Oferta”.
podpisanie jej podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/ upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowanym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
2. Załączenie do oferty w systemie następujących oświadczeń i dokumentów w formie plików:
a) W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokumentu (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Dokument pełnomocnictwa może zostać załączony do oferty w:
– oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
 
V. Termin i miejsce wykonania zlecenia
1. Rozpoczęcie realizacji zamówienia: w dniu podpisania umowy,
2. Zakończenie realizacji zamówienia, w terminie do dnia:  30 września 2021 r.
3. Miejsca wykonania zamówienia: 
4. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięczy  okresu gwarancji. 
 
VI. Dokumenty jakie należy złożyć w ramach oferty
1. Formularz ofertowy
2. Kosztorys inwestorski
3. n/d
Dokumenty należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
 
VII. Kryteria i sposób oceny ofert
1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: 
Kryterium - Cena – 100 %,
 
VIII. Termin i miejsce składania ofert.
1. Oferty należy złożyć do dnia 6 sierpnia 2021 roku godzina 10:00,
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 6 sierpnia 2021 roku godzina 10:15,
3. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone.
4. Oferty niekompletne lub nieczytelne nie będą rozpatrywane.
 
IX. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
4. Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
 
X. Zapytania o przedmiot zamówienia.
 
Zapytania do przedmiotu zamówienia można składać w formie elektronicznej przez stronę internetową zamawiającego: https://szydlowo.ezamawiajacy.pl.
Osobą wyznaczoną do kontaktów ze strony Zamawiającego jest:  Kierownik referatu Pan Marcin Kłobucki.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 25 lipiec 2021 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marcin Kłobucki
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 lipca 2021 22:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Kłobucki
Ilość wyświetleń: 545
25 lipca 2021 22:46 (Marcin Kłobucki) - Dodanie załącznika [wzor_umowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 lipca 2021 22:46 (Marcin Kłobucki) - Dodanie załącznika [kosztorys_ofertowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 lipca 2021 22:45 (Marcin Kłobucki) - Dodanie załącznika [zapytanie_ofertowe_mias.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)