Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach poniżej kwoty 130.000 zł. 2021 r.

Zapytanie ofertowe na wykonanie zadania pn. "Tworzenie ścieżki edukacyjnej przy Szkole Podstawowej w Dębsku"

Szydłowo, dnia 16.07.2021 r.

 

 ZAPYTANIE OFERTOWE

Wójt Gminy Szydłowo zaprasza do składanie ofert na wykonanie zadania p/n „Tworzenie ścieżki edukacyjnej przy Szkole podstawowej w Dębsku”.

Niniejsze zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1

 

 I.                        Zamawiający

 

Gmina Szydłowo, ul. Mazowiecka 61

Tel. 023 655 40 19

NIP 569-174-98-54 REGON 130378479

e-mail: gmina@szydlowo-maz.pl

 

II.                        Przedmiot zamówienia

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pomocy edukacyjnych w ramach zadania pod nazwą zadania „Tworzenie ścieżki edukacyjnej przy Szkole Podstawowej w Dębsku” w ramach programu 2021-EE-1 pn. „Zadania z zakresu edukacji ekologicznej”, współfinansowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie  ,, a w szczególności:

a)     dostawa i montaż urządzeń zgodnie ze specyfikacją zawartą w opisie urządzeń edukacyjnych stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,

b)      wykonanie dokumentacji powykonawczej (atesty, certyfikaty, inwentaryzacja powykonawcza).

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:

Załącznik nr 1 – Opis urządzeń edukacyjnych

Załącznik nr 2 – Generalne wymagania techniczne

  1. Zamawiający wymaga 36 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone i zamontowane pomoce edukacyjne.

III.                        Termin i miejsce wykonania zlecenia

 

  1. Rozpoczęcie realizacji zamówienia: w dniu podpisania umowy.
  2. Zakończenie realizacji zamówienia: 17.09.2021r. Za datę wykonania zamówienia uznaje się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.
  3. Miejsca wykonania zamówienia: miejscowość Dębsk, Gmina Szydłowo, woj. Mazowieckie.

IV.                        WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

        1.    Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:

a)   wykonali przynajmniej dwie dostawy urządzeń edukacyjnych do tworzenia baz edukacyjno–ekologicznych na kwotę min. 50 000,00 zł brutto każda, przez zamontowanie urządzeń edukacyjnych z elementami obrotowymi wykonanymi z użyciem litych blach aluminiowych o obłych krawędziach, z grafikami lub fotografiami wykonanymi metodą UV bezpośrednio na aluminiowe powierzchnie konstrukcyjne elementów obrotowych, z nadrukiem zabezpieczonym lakierem, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy usługi montażu zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi montażu były wykonywane,

V.                        Dokumenty jakie należy złożyć w ramach oferty

 1) Formularz ofertowy ,

 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów

2)         wykazu wykonanych przez wykonawcę realizacji co najmniej dwóch ścieżek / baz edukacyjno – ekologicznych na kwotę min. 50 000,00 zł brutto każda z elementami obrotowymi urządzeń wykonanymi z użyciem litych blach aluminiowych o obłych krawędziach, z grafikami lub fotografiami wykonanymi metodą UV bezpośrednio na aluminiowe powierzchnie konstrukcyjne elementów obrotowych, z nadrukiem zabezpieczonym lakierem, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1

3)     kart katalogowych wszystkich oferowanych urządzeń. Karta katalogowa musi zawierać:

a)     szczegółowy opis techniczny oferowanego produktu z podaniem wymiarów,

b)     informacje o użytych materiałach do produkcji  elementów ruchomych,

c)      zdjęcie (lub wizualizację) urządzenia,

d)     opis funkcjonalny z przedstawieniem celów edukacyjnych,

e)     informacje o zgodności z obowiązującymi normami.

Zamawiający wymaga aby wszystkie urządzenia zarówno w zakresie konstrukcji jak też w zakresie rozwiązań merytorycznych były prezentowane na oddzielnych kartach katalogowych lub załącznikach do kart. Wszystkie karty katalogowe oraz towarzyszące im wizualizacje paneli dydaktycznych w grach edukacyjnych oraz tablicach muszą być czytelne celem umożliwienia oceny przydatności oraz poziomu merytorycznego danej oferty.

4)  oświadczenia o posiadaniu prawach autorskich, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik 5

Zamawiający wymaga aby wszystkie urządzenia zarówno w zakresie konstrukcji jak też w zakresie rozwiązań merytorycznych były prezentowane na oddzielnych kartach katalogowych lub załącznikach do kart. Wszystkie karty katalogowe oraz towarzyszące im wizualizacje paneli dydaktycznych w grach edukacyjnych oraz tablicach muszą być czytelne celem umożliwienia oceny przydatności oraz poziomu merytorycznego danej oferty.

VI.                        Kryteria oceny oferty

 Kryterium oceny ofert i znaczenie tych kryteriów:

Cena – 100%

  1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną brutto, niepodlegająca odrzuceniu.
  2. Zamawiający oceni i porówna te oferty, które odpowiadają treści i wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym.

 

VII.                        Termin i miejsce składania ofert

 

1. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://szydlowo.ezamawiajacy.pl.

2. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców, która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.

3. Oferty należy  złożyć do dnia 30.07.2021r. do godz. 9:00

 

VIII.                        Opis przygotowania i złożenia oferty

 

1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

2. Pytania do zapytania ofertowego należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://szydlowo.ezamawiajacy.pl lub za pomocą platformy ePuap Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.

4. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://szydlowo.ezamawiajacy.pl.

5. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców, która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.

Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://szydlowo.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https: //oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.

6. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://szydlowo.ezamawiajacy.pl:

• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
1. Wypełnienie zdefiniowanych przez Zamawiającego w systemie:

a) Formularza oferty – zakres danych wypełnianych przez Wykonawcę w systemie został określony na zakładce „Oferta”.

Wymagane jest podpisanie jej podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/ upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowanym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokumentu (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Dokument pełnomocnictwa może zostać załączony do oferty w:

– oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazane w rozdziale V – w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

 

IX.                        Informacje dodatkowe

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

X.                        Zapytania o przedmiot zamówienia

 

  1. Osoba w Urzędzie Gminy do kontaktu: Renata Benecka
  2. Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia należy kierować na e- mail gmina@szydlowo-maz.pl

 

XI               Załączniki:

 

Zał. nr 1 – Opis urządzeń edukacyjnych

Zał. nr 2 – Generalne wymagania techniczne

Zał. nr 3 – Formularz ofertowy

Zał. nr 3a – Kalkulacja uproszczona

Zał. nr 4 – Wzór umowy

Zał. nr 5 – Prawa autorskie

 

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16.07.2021
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Renata Benecka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 lipca 2021 11:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Kłobucki
Ilość wyświetleń: 350
16 lipca 2021 11:23 (Marcin Kłobucki) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 lipca 2021 11:23 (Marcin Kłobucki) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 lipca 2021 11:23 (Marcin Kłobucki) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)