--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Znak GK.271.1.2.2019
Szydłowo, dnia 3 lipca 2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wójt Gminy Szydłowo zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania p/n „Budowa otwartych stref aktywności: wariant podstawowy- 2 obiekty” w miejscowościach Szydłówek oraz Kluszewo w gminie Szydłowo.
Planowana do realizacji inwestycja została dofinansowana ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu rozwoju małej architektury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym -Otwarte strefy aktywności (OSA) edycja 2019 r.
Niniejsze zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (tj. z dnia 3 października 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986)) na podstawie art.4 pkt 8 w/w ustawy.
Zamawiający
Gmina Szydłowo, adres: ul. Mazowiecka 61 , 06-516 Szydłowo
NIP 5691749854
Tel. 23 6554019, e-mail: gmina@szydlowo-maz.pl
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienie jest:
Wykonanie robót ziemnych – niwelacyjnych,
dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, urządzeń rekreacyjnych i zabawowych,
zagospodarowanie zieleni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 – Opis urządzeń
Zamawiający wymaga min. 36 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone i zamontowane urządzenia.
Wymagania jakościowe i materiałowe
Zamawiający wymaga, aby urządzenia siłowni plenerowej posiadały certyfikaty na zgodność z normami: PN-EN 16630:2015-06 wydane w systemie akredytowanym przez Państwowe Centrum Akredytacji lub krajowej jednostki akredytującej pozostałych państw członkowskich, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej (WE) nr 765/2008 z dnia 09.07.2008r. ustanawiające wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku, odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylające rozporządzenie (EWG) nr 339/93
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, projekcie budowlanym określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez wskazanie nazwy producenta lub znaków towarowych, patentów, norm lub pochodzenia, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Dopuszcza się sprzęty i urządzenia różnych producentów przy zachowaniu określonych w dokumentacji projektowej minimalnych wymiarów, materiałów i funkcji sprzętu i urządzeń.
Zastosowane przez Wykonawcę materiały, wyroby lub rozwiązania równoważne muszą być co najmniej:
o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki (wyroby)
o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji projektowej (wzorzec jakościowy)
spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp, ppoż,
posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty i aprobaty techniczne, certyfikaty zgodne z normą PN-EN 16630:2015-06, PN - EN 1176, PN-EN 1177, PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-7:2009).
dopuszczalna różnica w wymiarach +/- 2 %.
Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że proponowany materiał, wyrób, technologia lub rozwiązanie jest równoważne przedstawiając wszelkie dokumenty, obliczenia, opinie, karty katalogowe, atesty, zdjęcia itp. potwierdzające równoważność.
Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszym zapytaniu winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.
Termin i miejsce wykonania zlecenia
Rozpoczęcie realizacji zamówienia: w dniu podpisania umowy,
Zakończenie realizacji zamówienia, w terminie maksimum (4) czterech tygodni licząc od dnia podpisania umowy. Za datę wykonania zamówienia uznaje się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.
Miejsca wykonania zamówienia: Gmina Szydłowo, miejscowość Kluszewo i Szydłówek.
Dokumenty jakie należy złożyć w ramach oferty
Formularz ofertowy – Zał. nr 2
Certyfikaty,
Oferent, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie wezwany do uzupełnienia dokumentów o:
Karty katalogowe wszystkich oferowanych urządzeń. Karta katalogowa musi zawierać:
Szczegółowy opis techniczny oferowanego produktu z podaniem wymiarów,
Zdjęcie (lub wizualizację) urządzenia,
Informacje o zgodności z obowiązującymi normami.
Parafowany wzór umowy,
Kosztorys uproszczony zadania.
Kryteria i sposób oceny ofert
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Kryterium - Cena – 100 %
Termin i miejsce składania ofert
Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać na pocztowy Gminy Szydłowo z dopiskiem: Oferta na wykonanie zadania p/n „Budowa otwartych stref aktywności: wariant podstawowy- 2 obiekty”, do dnia 19 lipca 2019, do godz. 10:00
Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone.
Oferty niekompletne lub nieczytelne nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Zapytania o przedmiot zamówienia
Osoba w Urzędzie Gminy do kontaktu: Marcin Kłobucki
Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia należy kierować na e- mail :mklobucki@szydlowo-maz.pl
Wójt Gminy Szydłowo
Wiesław Boczkowski
Załączniki:
Zał. nr 1 – Opis urządzeń,
Zał. nr 2 – Formularz ofertowy,
Zał. nr 3 – Wzór umowy,
Zał. nr 4 – Kosztorys ofertowy.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Szydłowo