Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach poniżej kwoty 30.000 euro 2019 r.

Zapytanie ofertowe na "Budowę terenów sportowo-rekreacyjnych w ramach Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2019

Znak. GK.271.1.5.2019

Szydłowo, dnia 16 lipca 2019 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE (Szydłowo MIAS)

Wójt Gminy Szydłowo zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania p/n „Budowa terenów sportowo-rekreacyjnych ” w miejscowościach:

  1. Zalesie ,               Obręb ewid. Dz. nr 382,

  2. Nowa Wieś ,      Obręb ewid. Dz. nr 353,

  3. Garlino,               Obręb ewid. Dz. nr 350,

  4. Giednia ,             Obręb ewid. Dz. nr 135,

  5. Krzywonoś ,      Obręb ewid. Dz. nr 94/2,

w gminie Szydłowo

 

Niniejsze zamówienie realizowane będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych tj. z dnia 3 października 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986) na podstawie art.4 pkt 8 w/w ustawy.

 

Zamówienie objęte jest pomocą finansową w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2019”

 

  1. Zamawiający

    Gmina Szydłowo, adres ul. Mazowiecka 61, 06-516 Szydłowo.

    NIP 569-17-49-854

    Tel. 23 655-40-19, e-mail: gmina@szydlowo-maz.pl

 

  1. Przedmiot zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienie jest dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej, urządzeń rekreacyjnych i zabawowych,

  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 – Opis urządzeń

  3. Zamawiający wymaga min. 36 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone i zamontowane urządzenia.

     

  1. Wymagania jakościowe i materiałowe

  1. Zamawiający wymaga, aby urządzenia siłowni plenerowej posiadały certyfikaty na zgodność z normami: PN-EN 16630:2015-06 / PN EN 1176-1:2009 / PN EN 1176-11:2014-11 wydane w systemie akredytowanym przez Państwowe Centrum Akredytacji lub krajowej jednostki akredytującej pozostałych państw członkowskich, zgodnie z Rozporządzeniem  Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej (WE) nr 765/2008 z dnia 09.07.2008r. ustanawiające wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku, odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylające rozporządzenie (EWG) nr 339/93

  2. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, projekcie budowlanym określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez wskazanie nazwy producenta lub znaków towarowych, patentów, norm lub pochodzenia,  który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Dopuszcza się sprzęty i urządzenia różnych producentów przy zachowaniu określonych w dokumentacji projektowej minimalnych wymiarów, materiałów i funkcji sprzętu i urządzeń.

    Zastosowane przez Wykonawcę materiały, wyroby lub rozwiązania równoważne muszą być co najmniej:

    1. o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki (wyroby)

    2. o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji projektowej (wzorzec jakościowy)

    3. spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp, ppoż,

    4. posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty i aprobaty techniczne, certyfikaty zgodne z normą PN-EN 16630:2015-06, PN - EN 1176, PN-EN 1177 ,PN-EN 1176-1:2009, PN-EN 1176-7:2009).

    5. dopuszczalna różnica w wymiarach +/- 2 %.

      Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że proponowany materiał, wyrób, technologia lub rozwiązanie jest równoważne przedstawiając wszelkie dokumenty, obliczenia, opinie, karty katalogowe, atesty, zdjęcia itp. potwierdzające równoważność.

       

  3. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszym zapytaniu winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”.

     

  1. Termin i miejsce wykonania zlecenia

  1. Rozpoczęcie realizacji zamówienia: w dniu podpisania umowy,

  2. Zakończenie realizacji zamówienia, w terminie maksimum (4) czterech tygodni licząc od dnia podpisania umowy. Za datę wykonania zamówienia uznaje się datę podpisania protokołu odbioru końcowego.

  3. Miejsca wykonania zamówienia: Gmina Szydłowo

 

  1. Dokumenty jakie należy złożyć w ramach oferty

  1. Formularz ofertowy – Zał. nr 2

     

    Oferent, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie wezwany do uzupełnienia dokumentów o:

  1. Karty katalogowe wszystkich oferowanych urządzeń. Karta katalogowa musi zawierać:

    1. Szczegółowy opis techniczny oferowanego produktu z podaniem wymiarów,

    2. Zdjęcie (lub wizualizację) urządzenia,

    3. Informacje o zgodności z obowiązującymi normami.

  2. Certyfikaty,

  3. Parafowany wzór umowy,

  4. Kosztorys uproszczony zadania.

 

  1. Kryteria i sposób oceny ofert

  1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:

      1. nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.

  1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

  1. Kryterium - Cena – 100 %

     

  1. Termin i miejsce składania ofert

  1. Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą na adres Urząd Gminy Szydłowo, ul. Mazowiecka 61, 06-516 Szydłowo z dopiskiem: Oferta na wykonanie zadania p/n „Budowa terenów sportowo-rekreacyjnych na terenie Gminy Szydłowo”, do dnia 5 sierpnia 2019 r., do godz. 10:00

  2. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone.

  3. Oferty niekompletne lub nieczytelne nie będą rozpatrywane.

 

  1. Informacje dodatkowe

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami.

  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

  1. Zapytania o przedmiot zamówienia

  1. Osoba w Urzędzie Gminy do kontaktu: Marcin Kłobucki, Marek Bieńkowski

  2. Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia należy kierować na e- mail gmina@szydlowo-ma.pl

     

    Załączniki:

Zał. nr 1 – Opis urządzeń

Zał. nr 2 – Formularz ofertowy

Zał. nr 3 – Kosztorys ofertowy

Zał. nr 4 – Wzór umowy

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16 lipca 2019 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marcin Kłobucki
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 lipca 2019 08:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Kłobucki
Ilość wyświetleń: 634
17 lipca 2019 08:33 (Marcin Kłobucki) - Dodanie załącznika [zal_nr_4__wzor_umowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 lipca 2019 08:33 (Marcin Kłobucki) - Dodanie załącznika [zal_nr_3__kosztorys_xx.xlsx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 lipca 2019 08:33 (Marcin Kłobucki) - Dodanie załącznika [zal_nr_2__formularz_ofertowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)