Przetargi - archiwum

WYKONANIE PRZEBUDOWY DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI NOWA WIEŚ

GMINA SZYDŁOWO
Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro na:
„WYKONANIE PRZEBUDOWY DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI NOWA WIEŚ”
1. Zamawiający:

Urząd Gminy Szydłowo
06-516 Szydłowo, woj.mazowieckie , powiat mławski
internet: http://www.szydlowo-maz.bazagmin.pl,
e-mail: ugszydlowo@bazagmin.pl
tel. (023) 655-40-19, faks (023) 654-93-28

2. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:

Marek Bieńkowski
tel. (023) 655-40-19 w. 44
Informacje dotyczące przetargu są udzielane w godzinach 9:00-15:00

3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz częściowych

4. Wymagany termin realizacji zamówienia:
27.10.2006 rok.

5. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości :
2 500 zł słownie: trzy tysiące zł.

6. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %):

Cena(koszt) przedmiotu zamówienia – 100%

7. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

a) formularz można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 8) lub za zaliczeniem pocztowym
b) cena formularza wynosi 20 zł słownie: dwadzieścia zł.

8. W przetargu mogą brać udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24 i art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177), spełniający warunki określone w „Specyfikacji istotnych warunków zamówienia”

9. Miejsce i termin składania ofert:

a) miejsce składania: siedziba zamawiającego (pok. nr1 sekretariat)
b) w terminie do: 22.09.2006 godzina 9:00

10. Miejsce i termin otwarcia ofert:

a) miejsce otwarcia: siedziba zamawiającego
b) dnia: 22.09.2006 godzina 9:15


Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 21:03
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Kłobucki
Ilość wyświetleń: 2439
12 marca 2008 21:03 (Marcin Kłobucki) - Utworzenie dokumentu