Wójt Gminy Szydłowo
Ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze
Inspektora ds. rozliczeń podatkowych
w Urzędzie Gminy Szydłowo
ul. Mazowiecka 61, 06-516 Szydłowo
1.Podstawowe wymagania:
1/ obywatelstwo polskie,
2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3/ niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
4/ wykształcenie wyższe o specjalności – ekonomia lub zarządzanie,
5/ nieposzlakowana opinia,
6/ co najmniej 3 letni staż pracy,
7/ bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, miedzy innymi w środowisku WORD i
EXEL oraz urządzeń biurowych,
8/ odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność.
2. Wymagania dodatkowe:
1/ znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,
2/ preferowane doświadczenie w pracy na pokrewnych stanowiskach,
3/ umiejętność pracy w zespole,
4/ prawo jazdy kat. B
3. Do zakresu zadań na tym stanowisku należeć będzie głównie:
a/ naliczanie podatku dochodowego i sporządzanie deklaracji od list płac nauczycieli i
administracji szkół,
b/ deklaracja rachunków i sporządzanie przelewów bankowych,
c/ sporządzenia obowiązującej sprawozdawczości,
d/ prowadzenie korekt pożyczek mieszkaniowych,
e/ naliczanie kapitału początkowego i sporządzanie wniosków o emeryturę pracowników szkół
f/ prowadzenie korespondencji z Dyrektorami Szkół
g/ przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczenia pomocy materialnej o charakterze
socjalnym oraz stypendium szkolnego.
4. Wymagane dokumenty:
1/ życiorys (CV),
2/ list motywacyjny,
3/ kserokopie świadectw pracy w przypadku wcześniejszego zatrudnienia,
4/ kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
5/ kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6/ kwestionariusz osobowy,
7/ kserokopia dokumentu tożsamości,
8/ oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne i korzystaniu z pełni praw
publicznych,
9/ oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku,
11/ referencje (na żądanie).
Przewidywany termin zawarcia umowy o prace to 1 października 2007r.
Nie jest możliwe łączenie zatrudnienia w Urzędzie z prowadzeniem działalności gospodarczej
oraz wykonywaniem innych prac zarobkowych.
Wymagane dokumenty takie jak list motywacyjny, życiorys(CV), powinny być
opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z
dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926) oraz
ustawą z dnia 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.
1593 z późniejszymi zmianami).
Wymagane dokumenty, umieszczone w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„Konkurs na stanowisko inspektora” należy składać do dnia 21 września 2007r.
na adres: Urząd Gminy Szydłowo, ul. Mazowiecka 61, 06-516 Szydłowo , sekretariat – pokój nr 1.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej
na stronie internetowej Gminy Szydłowo www.szydlowo-maz.bazagmin.pl na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Szydłowo oraz w tygodniku Nowy Kurier Mławski.
Wójt Gminy
/-/ Wiesław Boczkowski