Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach poniżej kwoty 30.000 euro 2019 r.

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Szydłowo w 2019 r.

Urząd Gminy Szydłowo informuje, że w wyniku przeprowadzonego postępowania obejmującego zapytanie ofertowe na zadanie pn. „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Szydłowo w 2019 roku”, w terminie składania ofert, t.j. do 31 maja 2019 r. do godz. 10.00 zostało złożonych6 ofert.

Dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty cenowej złożonej przez następującego Wykonawcę:

GREENLAND TECHNOLOGY Paweł Lewandowski, ul. Skoroszewska 5/63, 02-495 Warszawa

Porównanie złożonych ofert:

Oferent

Cena brutto za demontaż, transport i unieszkodliwienie 1Mg płyt azbestowo-cementowych dla budownictwa

Cena brutto za demontaż, transport i unieszkodliwienie 3,710 Mg płyt azbestowo-cementowych dla budownictwa

Cena brutto za transport i unieszkodliwienie 1Mg płyt azbestowo-cementowych dla budownictwa

Cena brutto za transport i unieszkodliwienie 55,062 Mg płyt azbestowo-cementowych dla budownictwa x 55,062 Mg

Łączna cena brutto za pełny zakres rzeczowy

Greenland Technology ul. Skoroszewska 5/63, 02-495 Warszawa

 

378,00 zł

1402,38 zł

291,60 zł

16056,08 zł

17458,46 zł

PHU PIOTR, 05-084 Leszno, ul. Warszawska 38B

 

594,00 zł

2203,74 zł

318,60 zł

17542,75 zł

19746,49 zł

PRO-EKO Serwis Sp. z o.o., Bieniewica 62, 09-500 Gostynin

495,00 zł

1836,45 zł

355,00 zł

19547,01 zł

21383,46 zł

Logistyka Odpadów Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 29, 40-085 Katowice

810,00 zł

 

3005,10 zł

349,92 zł

19267,30 zł

22272,40 zł

Środowisko i Innowacje Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa

647,86 zł

2403,55 zł

377,86 zł

20805,57 zł

23209,12 zł

REVOL Sp. z o.o. sp.k., ul. Senatorska 21/30-31, 93-192 Łódź

719,28 zł

2668,53 zł

398,52 zł

21943,31 zł

24611,84 zł

PHUP „EURO-GAZ” Sp.j., Zgórsko, ul. Leśna 48, 26-052 Nowiny

1542,86 zł

5724,00 zł

771,43 zł

42476,40 zł

48200,40 zł

 


 

Szydłowo, dn. 20 maja 2019 r.

 GK.271.3.2019.KT(1)

                                               

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, do którego zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Szydłowo zaprasza do składania ofert cenowych na:

 

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Szydłowo w 2019 r.

 

1.  Zamawiający:

Gmina Szydłowo, 

ul. Mazowiecka 61,

06-516 Szydłowo, woj. mazowieckie,

Tel: 23 655 40 19, faks: 23 654 93 28.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo-maz.pl

Osoba do kontaktów: Krzysztof Tatarka, e-mail: ktatarka@szydlowo-maz.pl

2.  Przedmiot zapytania ofertowego:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na usuwaniu wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Szydłowo.  Szacowana ilość wyrobów zawierających azbest wynosi około 4.198,00 m2 (58,772Mg).

Wykonawca wykona usługę zgodnie ze szczegółowym zakresem rzeczowym prac i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

 

 

  1. 3.    Szczegółowy zakres prac obejmuje:

 

a)      Demontaż, transport i unieszkodliwienie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych i z płyt płaskich azbestowo-cementowych dla budownictwa z terenu gminy Szydłowo w ilości około 265 m² (3,710 Mg). W ramach prac wykonane zostaną: demontaż pokrycia dachowego na wskazanych przez Zamawiającego budynkach znajdujących się na terenie gminy Szydłowo, pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819) – „Karta przekazania odpadów”.

 

b)      Transport i unieszkodliwianie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych i z płyt płaskich azbestowo-cementowych dla budownictwa z terenu gminy Szydłowo  w ilości około 3.933,00 m2 (55,062 Mg). W ramach prac wykonane zostaną: pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 819) – „Karta przekazania odpadów”.

Wykaz nieruchomości określający lokalizację i dane właścicieli posesji, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy. Zakres prac i termin wykonania każdorazowo powinien być ustalany z właścicielami nieruchomości.

 

  1. 4.    Wspólny Słownik Zamówień:

45262660-5 Roboty budowlane - Usuwanie azbestu,

90650000-8 - Usługi usuwania azbestu.

  1. 5.    Termin realizacji zamówienia:  do dnia 31 sierpnia 2019 r.

 

  1. 6.    Rodzaj zamówienia:  usługa

 

 

  1. 7.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:

 

a)      Zamawiający wymaga aby Wykonawca ubiegający się o realizację niniejszego zamówienia, posiadał decyzję Marszałka Województwa zatwierdzającą program gospodarki odpadami obejmującą wytwarzanie odpadów niebezpiecznych (w tym zawierających azbest), a także zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych, przynajmniej na czas trwania umowy. Kopię dokumentów należy dołączyć do oferty.

 

b)      Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia, polegającą na demontażu, transporcie i utylizacji materiałów zawierających azbest.

 

  1. 8.    Oferty częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

  1. 9.    Sposób obliczania ceny oferty:

Cena oferty musi być podana w walucie PLN cyfrowo i słownie.

Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

  1. 10.     Kryterium wyboru oferty:

Kryteria oceny ofert i znaczenie tych kryteriów:

Cena – 100%

Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną brutto, nie podlegająca odrzuceniu.

Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Zamawiający unieważni postępowanie na daną część zamówienia, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

  1. 11.     Sposób przygotowania oferty:

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

a)      Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,

b)      Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w punkcie 7 - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

c)       Wykaz wykonanych usług - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

Niedołączenie do oferty któregokolwiek ze wskazanych wyżej załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie skutkuje odrzuceniem oferty.

  1. 12.     Miejsce i termin złożenia oferty :

Urząd Gminy w Szydłowie ul. Mazowiecka 61, 06-516 Szydłowo, pok. 1 (sekretariat).

Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 31 maja 2019 r. do godz. 10:00.

Oferty należy przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta wykonania usługi usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Szydłowo w 2019 r.”

  1. 13.   Informacje dodatkowe:

Informacja o wyborze oferty zostanie umieszczona na stronie www.szydlowo-maz.pl.

Projekt realizowany ze środków WFOŚiGW.

14. Spis załączników:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,

Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków,

Załącznik nr 3 – Wykaz wykonanych usług,

Załącznik nr 4 – Wzór umowy.

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 20 maj 2019 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krzysztof Tatarka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 maja 2019 09:18
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Kłobucki
Ilość wyświetleń: 750
03 czerwca 2019 23:09 (Marcin Kłobucki) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 maja 2019 09:19 (Marcin Kłobucki) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4__wzor_umowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 maja 2019 09:19 (Marcin Kłobucki) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3__wykaz_wykonanych_uslug.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)