Konkursy na stanowisko

Konkurs na stanowisko Inspektora ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowych i ochrony danych osobowych.


INFORMACJA  O  WYNIKACH  NABORU

na stanowisko

 INSPEKTORA DS. OBRONNYCH, OBRONY CYWILNEJ,
ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

 

Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru
  na w/w stanowisko została wybrana

 

PANI KATARZYNA BAŁDYGA

zam.  Szydłowo

 U Z A S A D N I E N I E:

Komisja Rekrutacyjna w wyniku przeprowadzonej selekcji wstępnej ustaliła,
że złożone dokumenty aplikacyjne przez Panią Katarzynę Bałdyga na wolne stanowisko Inspektora ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i ochrony danych osobowych spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.

Podczas II etapu konkursu (test pisemny) kandydatka wykazała się wiedzą
w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu na wolne stanowisko urzędnicze.

Podczas ostatniego etapu konkursu (rozmowa kwalifikacyjna) kandydatka wykazała się odpowiednią wiedzą i wiadomościami w zakresie objętym w ogłoszeniu.

Zarówno kwalifikacje jak i staż pracy potwierdzają dobre przygotowanie
do wykonywania obowiązków Inspektora ds. obronnych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i ochrony danych osobowych.

 

                                                                            Przewodnicząca komisji

         Katarzyna Opasińska

            Sekretarz Gminy

      Szydłowo, dn.  22.03.2018 r.



LISTA  KANDYDATÓW

SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE

 

Inspektor ds. obronnych, obrony cywilnej,
zarządzania kryzysowego i ochrony danych osobowych

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

nazwa stanowiska pracy

 

Komisja Rekrutacyjna stwierdza, że w wyniku wstępnej selekcji na w/w  stanowisko pracy
do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się następująca kandydatka spełniająca wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze:

 

  L.p.

Nazwisko i imię (alfabetycznie)

Miejsce zamieszkania (miejscowość)

1.

Bałdyga Katarzyna

Szydłowo

2.

---

 

3.

---

 

4.

---

 

5.

 

 

6.

 

 

7.

 

 

 

Ustala się termin testu pisemnego na dzień 15 marca 2018 r. (czwartek) na godz. 12:00
w Urzędzie Gminy Szydłowo.

 

 

                                                                                                                                              Katarzyna Opasińska

Sekretarz Gminy

 /Przewodnicząca komisji/

 

Szydłowo, dnia 13.03.2018 r.

 

 


 

SK.2110.1.2018

WÓJT GMINY SZYDŁOWO

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
w Urzędzie Gminy Szydłowo ul. Mazowiecka 61 06-516 Szydłowo

Inspektora ds. obronnych, obrony cywilnej,
zarządzania kryzysowego i ochrony danych osobowych


                                                                           (nazwa stanowiska pracy) na 1 etat

1. Wymagania niezbędne:

Kandydatem może być osoba, która:

1. Spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych:

a/ jest obywatelem polskim,

b/ posiada wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym,

 c/posiada co najmniej 3-letni staż pracy,

d/ ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

e/ nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

f/ cieszy się nieposzlakowaną opinią.

2. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
3. Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.

2.Dodatkowe wymagania:

1. Znajomość problematyki obronnej i obrony cywilnej.

2. Znajomość przepisów:

- Kodeks Postępowania Administracyjnego,

- Ustawa o powszechnym obowiązku obrony RP,

- Ustawa o ochronie informacji niejawnych,

- Ustawa o zarządzaniu kryzysowym,

- Ustawa o stanie wyjątkowym,

- Ustawa o samorządzie gminnym,

- Ustawa o stanie klęski żywiołowej,

- Ustawa o ochronie danych osobowych.

3. Odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność i sumienność, umiejętność organizowania swojej pracy.

4. Preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.

5. Prawo jazdy kat. B.

 

3. Do zakresu zadań na tym stanowisku należeć będzie głównie:

W zakresie obronności:

1/ opracowywanie dokumentów  w zakresie planowania i programowania pozamilitarnych przygotowań obronnych;

2/ opracowywanie i aktualizacja dokumentów dotyczących organizacji  Urzędu na czas wojny;

3/opracowywanie i aktualizacja dokumentów operacyjnych funkcjonowanie gminy w warunkach kryzysu i wojny;

4/ opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji stałego dyżuru;

5/ analizowanie wniosków Wojskowego Komendanta Uzupełnień w sprawie świadczeń na rzecz obrony, a także prowadzenie postępowań wyjaśniających i przygotowanie decyzji o przeznaczeniu osób lub rzeczy na potrzeby świadczeń na rzecz obrony;

6/ opracowywanie rocznych planów świadczeń osobistych i etatowych /doraźnych/

świadczeń rzeczowych przewidzianych do wykonywania w razie ogłoszenia mobilizacji i wojny;

7/ prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem żołnierzy rezerwy od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w czasie ogłoszenia mobilizacji i wojny;

8/ opracowywanie dokumentacji, organizowanie szkoleń oraz realizacja innych przedsięwzięć przygotowawczych do prowadzenia Akcji Kurierskiej;

9/ planowanie, organizowanie szkolenia obronnego oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej;

10/ planowanie i prowadzenie kontroli problemowych, a także doraźnych w jednostkach podległych i nadzorowanych ;

11/ opracowywanie i aktualizacja dokumentów podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa;

12/opracowywanie i aktualizacja dokumentów pozamilitarnych przygotowań obronnych;

13/przygotowanie i przeprowadzenie kwalifikacji wojskowej na teranie gminy oraz prowadzenie stosownej dokumentacji;

W zakresie Obrony Cywilnej:

1/ dokonywanie oceny stanu przygotowań obrony cywilnej gminy;

2/ opracowywanie i aktualizowanie planu obrony cywilnej;

3/ opracowywanie i uzgadnianie planów działania;

4/ organizowanie i koordynowanie szkoleń oraz ćwiczeń obrony cywilnej;

5/organizowanie szkolenia ludności w zakresie obrony cywilnej;

6/przygotowanie i zapewnienie działania gminnego systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach;

7/ tworzenie i przygotowanie do działań jednostek organizacyjnych obrony cywilnej;

8/ przygotowywanie i organizowanie ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze;

9/ planowanie i zapewnienie środków transportowych, warunków bytowych oraz pomocy przedmedycznej, medycznej i społecznej dla ewakuowanej  ludności;

10/ planowanie i zapewnienie ochrony płodów rolnych i zwierząt gospodarskich oraz produktów żywnościowych i pasz, a także ujęć i urządzeń wodnych na wypadek zagrożenia zniszczeniem;

11/ planowanie i zapewnienie ochrony oraz ewakuacji dóbr kultury i innego mienia na wypadek zagrożenia zniszczeniem;

12/ wyznaczenie zakładów opieki zdrowotnej zobowiązanych do udzielania pomocy medycznej poszkodowanym w wyniku masowego zagrożenia życia i zdrowia ludności oraz nadzorowanie przygotowanych zakładów do niesienia tej pomocy;

13/ zapewnienie dostaw wody pitnej dla ludności i wyznaczonych zakładów przemysłu spożywczego oraz wody dla urządzeń specjalnych do likwidacji skażeń i do celów przeciwpożarowych;

14/ zaopatrywanie organów i formacji obrony cywilnej w sprzęt, środki techniczne i umundurowanie niezbędne do wykonywania zadań obrony cywilnej, a także zapewnienie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji, eksploatacji, remontu i wymiany tego sprzętu, środków technicznych oraz umundurowania;

15/ integrowanie sił obrony cywilnej oraz innych służb, w tym sanitarno-epidemiologicznych  , i społecznych organizacji ratowniczych do prowadzenia akcji ratunkowych oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych i zagrożeń środowiska;

16/ współpraca z terenowymi organami  administracji wojskowej;

17/ opracowywanie okresowych informacji dotyczących realizowanych zadań;

18/ współpraca z pełnomocnikami wojewodów do spraw ratownictwa medycznego i z terenowymi organami administracji wojskowej w zakresie dotyczącym realizowanych zadań;

19/ ustalenie wykazu instytucji państwowych, przedsiębiorców i innych jednostek organizacyjnych oraz społecznych organizacji ratowniczych funkcjonujących na terenie gminy przewidzianych do prowadzenia przygotowań i realizacji przedsięwzięć w zakresie obrony cywilnej;

W zakresie Zarządzania Kryzysowego;

1/ opracowywanie i przygotowanie do zatwierdzenia gminnego planu zarządzania kryzysowego oraz jego aktualizacja;

2/ realizacja wytycznych do gminnych  planów zarządzania kryzysowego;

3/ zapewnianie przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego, a także współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej oraz współpraca z podmiotami prowadzącymi monitoring zagrożeń;

4/ monitorowanie , analizowanie i prognozowanie rozwoju zagrożeń na obszarze gminy oraz współpraca z zespołami zarządzania kryzysowego powiatu;

5/zapewnienie funkcjonowania gminnego zespołu zarządzania kryzysowego w tym dokumentowanie jego działań ;

6/ współdziałanie z podmiotami prowadzącymi akcje ratownicze i humanitarne ;

7/ opracowywanie i aktualizacja planu dystrybucji preparatów jodowych na teranie gminy, na wypadek wystąpienia zagrożenia radiacyjnego.

 

PEŁNOMOCNIK DS.OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH

Do zadań pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych należy:

1/zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego;
2/zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacji niejawne;
3/ zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka;
4/ kontrola ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji, w szczególności okresowa (co najmniej raz na trzy lata) kontrola ewidencji,  materiałów i obiegu dokumentów;
5/ opracowywanie i aktualizowanie, wymagającego akceptacji  Wójta, planu ochrony informacji niejawnych w  jednostce organizacyjnej, w tym wprowadzenia stanu nadzwyczajnego, i nadzorowanie jego realizacji ;
6/ przeprowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych;
7/ prowadzenie zwykłych postępowań sprawdzających oraz kontrolnych postępowań sprawdzających ;
8/ prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych, oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto.

ADMINISTRATOR BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI

1.  Do zadań Administratora Bezpieczeństwa Informacji należy:

1) nadzór nad wdrożeniem stosowanych środków organizacyjnych, technicznych i fizycznych w celu ochrony przetwarzanych danych osobowych;

2) nadawanie, zmienianie oraz cofanie uprawnień do przetwarzania danych osobowych
na wniosek właścicieli zasobów po akceptacji Administratora Danych Osobowych
dla pracowników oraz użytkowników zewnętrznych;

3) nadzór nad zapewnieniem przez właścicieli zasobów danych osobowych dostosowania funkcjonalności systemów przetwarzających dane osobowe do wymagań określonych
w Rozporządzeniu;

4) prowadzenie dokumentacji opisującej zastosowaną ochronę danych osobowych zawartych w Polityce oraz wynikające z niej dokumenty organizacyjno-ewidencyjne.

5) zapoznawanie pracowników oraz współpracowników Urzędu Gminy z przepisami
i zasadami ochrony danych osobowych oraz informowanie o zagrożeniach związanych
z ich przetwarzaniem;

6) reprezentowanie Gminy w kontaktach z Biurem GIODO;

7) reagowanie na zgłaszane incydenty związane z naruszeniem ochrony danych osobowych oraz analizowanie ich przyczyn i kierowanie wniosków dotyczących ukarania winnych naruszeń;

8) sprawdzanie wypełnienia obowiązków technicznych i organizacyjnych związanych
z ochroną danych osobowych.

2.Administaror Bezpieczeństwa Informacji w zakresie realizacji swoich obowiązków,
ma prawo żądania od pozostałych osób, bez względu na rangę ich stanowiska udzielania natychmiastowej pomocy w razie stwierdzenia, że doszło do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych, które może skutkować postawieniem Administratorowi Danych zarzutu popełnienia jednego z przestępstw, wskazanych w rozdziale 8 Ustawy.

3.Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zastosowanych środków technicznych
i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanym danym osobowym odpowiednich
do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną.

Do zadań z zakresu gospodarki rolnej należy:
- prowadzenie spraw dotyczących gospodarki rolnej,
- prowadzenie spraw związanych z łowiectwem,
- przeciwdziałanie rozprzestrzenianiu się zaraźliwych chorób zwierzęcych.
Do zakresu obowiązków pracownika należy również współpraca z jednostkami Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Szydłowo.

4.Warunki pracy na danym stanowisku:

Praca administracyjno-biurowa przy monitorze powyżej 4 godzin. Praca przy użyciu urządzeń tj. komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów, telefon. Praca wykonywana w większości w pozycji siedzącej.

 

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%. 

6. Wymagane dokumenty:

1/ życiorys (CV),

2/ list motywacyjny,

3/ kserokopie świadectw pracy- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,

4/ kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,

5/ kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,

6/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

7/ oświadczenie korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych,

8/ oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku,

9/ oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

  Przewidywany termin zawarcia umowy o pracę to kwiecień 2018 r.

 7. Wymagane dokumenty takie jak list motywacyjny, życiorys (CV), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 roku poz. 922 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz. 902 z późn. zm.)”.

Zgodnie z art. 24 ust 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) uprzejmie informujemy że,:

1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Szydłowo, reprezentowana przez Wójta Gminy – Wiesława Boczkowskiego z siedzibą w Urzędzie Gminy Szydłowo ul. Mazowiecka 61 06-516 Szydłowo.
2. Zbieranie danych osobowych przez Administratora danych osobowych jest niezbędne w celu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze, w tym na kierownicze stanowisko urzędnicze; zbierane dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
3. Posiada Pan/ Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia, a także kontroli przetwarzanych danych zawartych w zbiorach danych.
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie informacji wskazanych w art. 22 1 § 1 Kodeksu pracy oraz wynikających z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2016 r., poz. 902 ze zm.) spowoduje, że otrzymana aplikacja nie będzie przez Urząd Gminy Szydłowo rozpatrywana.

Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 8. Wymagane dokumenty, umieszczone w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
 „KONKURS NA STANOWISKO INSPEKTORA DS.OBRONNYCH, OBRONY CYWILNEJ, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH”

należy składać do dnia 12 marca 2018 r. do godz. 15:00
na adres:
Urząd Gminy Szydłowo,

ul. Mazowiecka 61
06-516 Szydłowo, pok. Nr 1 Sekretariat
.

Dokumenty (aplikacje), które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu).

 9. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej
na stronie internetowej Gminy Szydłowo
www.bip.szydlowo-maz.pl oraz na tablicy ogłoszeń
w Urzędzie Gminy w Szydłowie.

 

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 0 23 655 40 19.

 

Szydłowo, dn. 23.02.2018 r.

                                                          

                                                                                                 Wójt Gminy Szydłowo

                                                                                                 Wiesław Boczkowski 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 23 luty 2018 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Renata Rudnicka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 lutego 2018 11:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Kłobucki
Ilość wyświetleń: 3390
23 marca 2018 14:51 (Marcin Kłobucki) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 marca 2018 14:50 (Marcin Kłobucki) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 marca 2018 14:31 (Marcin Kłobucki) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)