Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach poniżej kwoty 130.000 zł. 2021 r.

Zapytanie ofertowe na wymianę kotła centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej w Nosarzewie Borowym

Szydłowo, dnia  20 września 2021 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Na wymianę kotła centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej w Nosarzewie Borowym z kotła węglowego na gazowy

I.               Zamawiający:

Gmina Szydłowo

ul. Mazowiecka 61

06-516 Szydłowo

NIP 5691749854, Regon 130378479

Tel. 23 655-40-19, Fax. 23 654-93-28,

E-mail: gmina@szydlowo-maz.pl.

 

II.  Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
 
III.           Przedmiot zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest wymiana pieca centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej w Nosarzewie Borowym z kotła węglowego na gazowy. Dokumentacja projektowa dostępna jest w siedzibie zamawiającego w pok. Nr 4.

                                                                                                   

IV.           Opis przygotowania i złożenia oferty:

1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

2. Pytania do zapytania ofertowego należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://szydlowo.ezamawiajacy.pl lub za pomocą platformy ePuap Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.

4. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://szydlowo.ezamawiajacy.pl.

5. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców, która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.

Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://szydlowo.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https: //oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.

7. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://szydlowo.ezamawiajacy.pl:

• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
1. Wypełnienie zdefiniowanych przez Zamawiającego w systemie:

a) Formularza oferty – zakres danych wypełnianych przez Wykonawcę w systemie został określony na zakładce „Oferta”.

podpisanie jej podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/ upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowanym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

2. Załączenie do oferty w systemie następujących oświadczeń i dokumentów w formie plików:

a) W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokumentu (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Dokument pełnomocnictwa może zostać załączony do oferty w:

– oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

 

V.             Termin i miejsce wykonania zlecenia

  1. Rozpoczęcie realizacji zamówienia: w dniu podpisania umowy,
  2. Zakończenie realizacji zamówienia, w terminie do dnia:  22 października 2021 r.
  3. Miejsca wykonania zamówienia:
  4. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięczny  okresu gwarancji.

 

VI.           Dokumenty jakie należy złożyć w ramach oferty

  1. Formularz ofertowy
  2. Parafowany wzór umowy
  3. n/d

Dokumenty należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

 

VII.         Kryteria i sposób oceny ofert

  1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

Kryterium - Cena – 100 %,

 

VIII.       Termin i miejsce składania ofert.

  1. Oferty należy złożyć do dnia 27 września 2021 roku godzina 10:00,
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 września 2021 roku godzina 11:00,
  3. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone.
  4. Oferty niekompletne lub nieczytelne nie będą rozpatrywane.

 

IX.           Informacje dodatkowe

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  4. Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

 

X.             Zapytania o przedmiot zamówienia.

 

Zapytania do przedmiotu zamówienia można składać w formie elektronicznej przez stronę internetową zamawiającego: https://szydlowo.ezamawiajacy.pl.

Osobą wyznaczoną do kontaktów ze strony Zamawiającego jest:  Kierownik referatu Pan Marcin Kłobucki.

 

W załączeniu:

  1. Formularz ofertowy,
  2. Przedmiar robót,
  3. Wzór umowy,
  4. Klauzula informacyjna.

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 20 września 2021 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marcin Kłobucki
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 września 2021 09:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Kłobucki
Ilość wyświetleń: 450
20 września 2021 09:30 (Marcin Kłobucki) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)