Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach poniżej kwoty 130.000 zł. 2021 r.

Zapytanie ofertowe na wykonanie uzupełnienia ubytków w drogach gminnych o nawierzchni naturalnej na terenie gminy Szydłowo

GK.271.1.3.2021

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie uzupełnienia ubytków w drogach gminnych o nawierzchni naturalnej na terenie gminy Szydłowo

 

Zamawiający:

Gmina Szydłowo

ul. Mazowiecka 61

06-516 Szydłowo

NIP 5691749854, regon 130378479

 

Przedmiot zamówienia:

 

1. Przedmiotem zamówienia jest uzupełnienie punktowych, sezonowych ubytków w drogach gruntowych kruszywem łamanym o frakcji 4-31 mm warstwą do 10 cm, betonem kruszonym o frakcji 0-63mm warstwą do 15 cm oraz destruktem asfaltowym warstwą do 10 cm.

2. Do naprawy dróg gruntowych będzie używany następujący materiał:

a)        beton kruszony o frakcji 4-63 mm bez zanieczyszczeń obcych (tj. drut, metal, szkło, śmieci, gazobeton, cegła). Dopuszcza się tylko beton kruszony z odsiewu kruszarki.

Zakres prac:
- dowóz zakupionego betonu kruszonego na remontowane drogi,
- rozładunek gruzu we wskazane miejsca na drogę,
- wyrównanie mechanicznie i ręcznie,
- wałowanie.

Na wbudowany materiał wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów dopuszczających do stosowania go w budownictwie zgodnie z Ustawą o Wyrobach Budowlanych.

b)        kruszywo drogowe łamane o frakcji 4-31 mm bez domieszki gliny z aktualnym atestem potwierdzającym dopuszczenie do stosowania w robotach drogowych dostarczanym do każdej partii kruszywa.
Zakres prac:
- dowóz zakupionego kruszywa na remontowane drogi,
- rozładunek kruszywa we wskazane miejsca na drogę,
- wyrównanie mechanicznie i ręcznie,
- wałowanie.

3.        Prace dodatkowe:

a)        Profilowanie dróg równiarką, na których powstały nierówności, wygórowania oraz koleiny.
W czasie profilowania równiarka powinna:
- wyrównać nierówności ziemią otrzymaną przez ścięcie kolein,
- odtworzyć profil pierwotny przez ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein,
- uporządkować teren i wyrównać mechanicznie i ręcznie,
- wałowanie.
Zaleca się profilowanie dróg przy pomocy równiarki samojezdnej. Powstały w wyniku równania nadmiar ziemi tworzący tzw. „wałek” od strony krawędzi należy zlikwidować, aby na drodze nie gromadziła się woda. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia i wywiezienia powstałego nadmiaru ziemi.

b)        Naprawa dróg destruktem asfaltowym będzie polegała na uzupełnianiu ubytków.
Zakres remontu drogi:
- wbudowanie destruktu asfaltowego w ubytkach powstałych w drogach z materiału zamawiającego,
- zagęszczenie wbudowanego materiału walcem stalowym wibracyjnym,
- jeżeli ubytek będzie znajdował się przy krawędzi drogi należy go wyrównać ręcznie,
- uporządkowanie terenu.

Szacunkowa ilość prac:

a)           uzupełnienie punktowych, sezonowych ubytków w drogach gruntowych kruszywem łamanym o frakcji 4-31 mm warstwą do 10 cm – wbudowanie ok. 250 ton kruszywa.

b)           uzupełnienie punktowych, sezonowych ubytków w drogach gruntowych betonem kruszonym o frakcji 0-63 mm warstwą do 15 cm -wbudowanie ok. 250 ton betonu kruszonego.

c)            transport i wbudowanie destruktu asfaltowego w ubytkach powstałych w drogach z materiału zamawiającego – ok. 600 ton,

d)           profilowanie dróg równiarką, na których powstały nierówności, wygórowania oraz koleiny- ok. 5 km.

Powyższe pracy stanowią wartość szacunkową. Faktyczna ilość wykonanych prac oraz ich wielkość uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego.

Termin i miejsce wykonania zlecenia

  1. Rozpoczęcie realizacji zamówienia: w dniu podpisania umowy,
  2. Zakończenie realizacji zamówienia, w terminie do dnia 20 grudnia 2021 roku.
  3. Miejsca wykonania zamówienia: teren gminy Szydłowo
  4. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji.

Dokumenty jakie należy złożyć w ramach oferty

  1. Formularz Oferty,
  2. Parafowany wzór umowy,
  3. Kosztorys ofertowy .

Kryteria i sposób oceny ofert

  1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

Kryterium - Cena – 100 %,

Opis przygotowania i złożenia oferty:

1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

2. Pytania do zapytania ofertowego należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://szydlowo.ezamawiajacy.pl lub za pomocą platformy ePuap Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.

4. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://szydlowo.ezamawiajacy.pl.

5. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców, która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.

Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://szydlowo.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https: //oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.

7. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://szydlowo.ezamawiajacy.pl:

• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
1. Wypełnienie zdefiniowanych przez Zamawiającego w systemie:

a) Formularza oferty – zakres danych wypełnianych przez Wykonawcę w systemie został określony na zakładce „Oferta”.

podpisanie jej podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/ upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowanym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

2. Załączenie do oferty w systemie następujących oświadczeń i dokumentów w formie plików:

a) W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokumentu (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Dokument pełnomocnictwa może zostać załączony do oferty w:

– oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

b) kosztorys ofertowy,

– oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

c) parafowany wzór umowy,

– oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej,

lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.

 

Termin i miejsce składania ofert.

  1. Oferty należy złożyć do dnia 20 kwietnia 2021 roku godzina 10:00,
  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 kwietnia 2021 roku godzina 10:15,
  3. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone.
  4. Oferty niekompletne lub nieczytelne nie będą rozpatrywane.

Informacje dodatkowe

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  4. Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

Zapytania o przedmiot zamówienia

  1. Osoby w Urzędzie Gminy do kontaktu: Marcin Kłobucki, Krzysztof Tatarka.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 13 kwietnia 2021 r.
Dokument wytworzony przez: Pełniący funkcję Wójta Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marcin Kłobucki
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 kwietnia 2021 13:29
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Kłobucki
Ilość wyświetleń: 423
13 kwietnia 2021 13:31 (Marcin Kłobucki) - Dodanie załącznika [umowa.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 kwietnia 2021 13:31 (Marcin Kłobucki) - Dodanie załącznika [formularz_ofertowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 kwietnia 2021 13:30 (Marcin Kłobucki) - Dodanie załącznika [kosztorys_ofertowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)