Szydłowo, dnia 19 sierpnia 2020r.
GK.271.8.2020.MK
ZAPYTANIE OFERTOWE
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.) określonego w art. 4 pkt. 8 w trybie zapytania ofertowego.
Gmina Szydłowo zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: ”Świadczenie usług w zakresie transportu uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Szydłowo”.
I. Nazwa i adres zamawiającego
Gmina Szydłowo, ul. Mazowiecka 61, 06-516 Szydłowo,
tel. 23/655-40-19;
fax. 23/654-93-28
adres strony internetowej: https://bip.szydlowo-maz.pl/
NIP 569-174-98-54
REGON 130378479
Godziny urzędowania:
Wtorek – Piątek - 8.00 - 16.00
Poniedziałek- 7.00 - 15.00
II. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na transporcie uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Szydłowo tj: do Szkoły Podstawowej w Szydłowie, Szkoły Podstawowej w Nosarzewie Borowym, Szkoły Podstawowej w Dębsku, w okresie od 01.09.2020r. do 31.12.2020r.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz / odwóz uczniów dojeżdżających z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych na terenie Gminy Szydłowo, w oparciu o zakupione bilety miesięczne szkolne. Bilety miesięczne obejmować będą trasy dowozu i odwozu uczniów poprzez wskazanie miejscowości oraz liczbę uczniów według załączników.
2) Ogólna liczba dowożonych i odwożonych uczniów w szkołach - 113 - liczba uczniów może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy.
3) Wyszczególnienie tras i godzin dowozu i odwozu do szkół zostaną ustalone miedzy przewoźnikiem a Dyrektorami poszczególnych Szkół Podstawowych przed rozpoczęciem roku szkolnego.
4) Zamawiający wymaga bezpłatnego przewozu opiekuna. Ustalając trasę usługi Wykonawca uwzględni każdorazowy odbiór i odwóz opiekuna grupy dzieci najmłodszych, tj. rozpoczęcie/ zakończenie trasy spod budynku szkoły.
5) Dowóz uczniów do szkół (rozpoczęcie nauki od godz. 8:00) oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć odbywać się będzie w dni nauki szkolnej według rozkładów i godzin uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w rozkładzie jazdy. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.
6) Wykonawca ma obowiązek przestrzegać rozkładu jazdy, utrzymywać pojazdy w należytym stanie technicznym, estetycznym zewnętrznym i wewnętrznym oraz prowadzić kulturalną obsługę pasażerów. Wykonawca ma zachować szczególną dbałość o dobro dziecka: w czasie jazdy zapewniają dzieciom w szczególności bezpieczny przejazd oraz bezpieczeństwo przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu.
7) Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących w pojeździe, odpowiednio dla danej trasy.
8) Usługi przewozowe Wykonawca powinien wykonywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu uczniów, spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny, a tym samym spełniać wszystkie kryteria i wymogi związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.) i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia usług.
9) W przypadku awarii autobusu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób, aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego, wykonawca jest zobowiązany do dysponowania rezerwowym pojazdem.
10) Wykonawca, w przypadku, gdy zajdzie taka potrzeba, będzie sprzedawał bilety jednorazowe uwzględniając ulgi przysługujące osobom uprawnionym zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie dokumentu uprawniającego do ulgi.
III. Termin realizacji zamówienia: od 01-09-2020r. do 31-12-2020r.
IV. Warunki płatności: Rozliczenie finansowe nastąpi w oparciu o faktycznie zamówione bilety miesięczne, na podstawie przedstawionej faktury na koniec każdego miesiąca. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci. Faktura płatna będzie w terminie 14 dni od daty otrzymania jej przez Zamawiającego.
V. Termin związania ofertą 30 dni.
VI. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub dysponują osobami wykwalifikowanymi do wykonania niniejszego zamówienia:
a) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, przynajmniej dwie usługi w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia;
b) Wykonawca dysponuje zarejestrowanymi autobusami w liczbie niezbędnej do realizacji usługi oraz odpowiednią liczbą miejsc siedzących w autobusie. Pojazdy do przewozu dzieci muszą spełniać wymagania techniczne dla autobusów określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakres ich niezbędnego wyposażenia. Zamawiający wymaga, aby pojazdy przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia posiadały aktualny przegląd techniczny.
c) Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
d) Wykonawca posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej niezbędnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
VII. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Każdy wykonawca składa jedną ofertę.
2) Oferta winna być sporządzona w języku polskim.
3) Oferta Wykonawcy powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz zawierać nazwę Wykonawcy lub pieczątkę nagłówkową firmy.
4) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
5) Oferta musi zawierać wszystkie załączniki:
a) wypełniony formularz oferty – zał. nr 1;
b) podpisany projekt umowy – zał. nr 2;
c) wykaz pojazdów – zał. nr 3;
d) kopię zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego uprawniająca Wykonawcę do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.) lub oświadczenie, że dokument zostanie dostarczony do dnia podpisania umowy.
e) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, przynajmniej dwie usługi w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia;
f) wykaz z informacją o posiadaniu, na cały okres trwania umowy, pojazdów z miejscami siedzącymi (minimum 4 pojazdy) wraz z informacją o podstawie do dysponowania pojazdem;
g) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
h) kopia opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, ze jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej niezbędnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
6) Dokumenty są składane w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
7) Proponowana cena powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
8) W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pisemnego zobowiązania tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (oryginał dokumentu, nie kopia).
VIII. Miejsce oraz termin składania ofert:
1) Ofertę należy przesłać za pośrednictwem poczty lub osobiście na adres: Urząd Gminy Szydłowo, ul. Mazowiecka 61, 06-516 Szydłowo w terminie do dnia 24 sierpnia 2020 r. do godz. 10.00 wraz z wymaganymi załącznikami.
2) Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
3) Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną przekazane oferentom drogą elektroniczną na wskazany przez nich adres e-mail.
IX. Opis sposobu obliczania ceny:
X. Kryteria oceny Ofert wraz z opisem sposobu przyznawania punktów:
- Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Kryterium będzie liczone matematycznie wg wzoru:
C min
Pc = ──────── X 100
Cb
Pc – ilość punktów badanej oferty w kryterium „cena”,
C min – najniższa cena brutto spośród badanych ofert,
C b – cena brutto badanej oferty,
XI. Inne:
XII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
Marcin Kłobucki lub Pani Katarzyna Opasińska - e-mail: mklobucki@szydlowo-maz.pl
Tel. 23/655-40-19, fax. 23/654-93-28,
Załącznikami do niniejszego zapytania ofertowego są:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Szydłowo