Ogłoszenia o zamówieniach i konkursach poniżej kwoty 30.000 euro 2020 r.

Zapytanie ofertowe na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Szydłowo w 2020 roku.

              Szydłowo, dn. 15.06.2020 r.

GK.271.4.2020.AO(1)

ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, do którego zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy,   Gmina Szydłowo zaprasza do składania ofert cenowych na:

„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Szydłowo w 2020 roku”

1.  Zamawiający:

Gmina Szydłowo, 

ul. Mazowiecka 61,

06-516 Szydłowo, woj. mazowieckie,

Tel: 23 655 40 19, faks: 23 654 93 28.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowo-maz.pl

Osoba do kontaktów: Aneta Olczak, e-mail: aolczak@szydlowo-maz.pl

2.  Przedmiot zapytania ofertowego:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na usuwaniu wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Szydłowo. Szacowana ilość wyrobów zawierających azbest wynosi około 8 645 m2 (121,030Mg).

Wykonawca wykona usługę zgodnie ze szczegółowym zakresem rzeczowym prac
i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

  1. 3.       Szczegółowy zakres prac obejmuje:

A.   Demontaż, transport i unieszkodliwienie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych dla budownictwa z terenu gminy Szydłowo w ilości około 100 m2 (1,400 Mg). W ramach prac wykonane zostaną: demontaż pokrycia dachowego na wskazywanych przez Zamawiającego budynkach znajdujących się na terenie gminy Szydłowo, pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701 ze zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019r. Nr poz. 819 ze zm.) – „Karta przekazania odpadu”.

B.  Transport i unieszkodliwianie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych dla budownictwa z terenu gminy Szydłowo  w ilości około 
8 545 m2 (119,630 Mg). W ramach prac wykonane zostaną: pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701 ze zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r., poz.819 ze zm.) – „Karta przekazania odpadu”.

Wykaz nieruchomości określający lokalizację i dane właścicieli posesji, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy. Zakres prac i termin wykonania każdorazowo powinien być ustalany z właścicielami nieruchomości.

4.    Wspólny Słownik Zamówień:

45.26.26.60-5 Roboty budowlane - Usuwanie azbestu,

90.65.00.00-8 Usługi usuwania azbestu.

5.  Termin realizacji zamówienia: do dnia 11 września 2020 r.

6. Rodzaj zamówienia: usługa

7.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:

a)      Zamawiający wymaga aby Wykonawca ubiegający się o realizację niniejszego zamówienia, posiadał decyzję Marszałka Województwa zatwierdzającą program gospodarki odpadami obejmującą wytwarzanie odpadów niebezpiecznych (w tym zawierających azbest), a także zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych, przynajmniej na czas trwania umowy. Kopię dokumentów należy dołączyć do oferty.

b)      Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia polegające na demontażu, transporcie i utylizacji materiałów zawierających azbest.

8.  Oferty częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

9. Sposób obliczania ceny oferty:

Cena oferty musi być podana w walucie PLN cyfrowo i słownie.

Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

10. Kryterium wyboru oferty:

Kryteria oceny ofert i znaczenie tych kryteriów:

Cena – 100%

Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną brutto, nie podlegająca odrzuceniu.

Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Zamawiający unieważni postępowanie, na daną część zamówienia, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

11. Sposób przygotowania oferty:

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

a)      Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;

b)      Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w punkcie 7– załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

c)       Wykaz wykonanych usług- załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

Niedołączenie do oferty któregokolwiek ze wskazanych wyżej załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie skutkuje odrzuceniem oferty.

12.  Miejsce i termin złożenia oferty :

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Urząd Gminy w Szydłowie ul. Mazowiecka 61, 06-516 Szydłowo, pok. 1 (sekretariat),

do dnia 26 czerwca 2020 r. do godz. 10 00.

Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 – do dnia 26.06.2020 r. do godz. 10:00.

13. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyborze oferty zostanie umieszczona na stronie www.szydlowo-maz.pl

Projekt realizowany ze środków WFOŚiGW.

14. Spis załączników:

Projekt realizowany ze środków WFOŚiGW

Załącznik nr 1  Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków
Załącznik nr 3 –  Wykaz wykonanych usług
Załącznik nr 4 – Wzór umowy

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16 czerwca 2020 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aneta Olczak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 czerwca 2020 09:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Kłobucki
Ilość wyświetleń: 543
17 czerwca 2020 09:48 (Marcin Kłobucki) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_4__wzor_umowy.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 czerwca 2020 09:48 (Marcin Kłobucki) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3_zapofdocx_wykaz_wykonywanych_uslug.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 czerwca 2020 09:48 (Marcin Kłobucki) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2_zapof.docx] do dokumentu. (Dokument opublikowany)