Budowa hali magazynowej nr 2 o powierzchni zabudowy do 1380 m² na działce o nr ewidencyjnym 227/8, obręb 8 Krzywonoś, gmina Szydłowo

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko

 

 

Szydłowo, 26 lutego 2019 r.

 

 

GK.6220.4.2019.KT(2)

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko

                           

Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 3 października 2018 r. poz. 2096 ze zm., zwanej dalej „kpa” ) oraz art. 33 i art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, zwanej dalej „ooś” (tekst jednolity Dz. U. z 3 października 2018 r., poz. 2081)

 

zawiadamiam

 

że w dniu 25 lutego 2019 r. na wniosek firmy CURTIS DEVELOPMENT SP. Z O.O., z siedzibą ul. Wołoska 18,

02-675 Warszawa, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowie hali magazynowej nr 2 o powierzchni zabudowy do 1380 m²” na działce o nr ewidencyjnym 227/8, obręb 8 Krzywonoś, gmina Szydłowo.

Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Wójt Gminy Szydłowo. Rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych prawem opinii i uzgodnień organów współdziałających w wydaniu decyzji tj. Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Mławie, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie oraz Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Warszawie.

Zgodnie z art. 74 ust. 3a ustawy ooś stroną postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wnioskodawca oraz podmiot, któremu przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości znajdującej się w obszarze, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie. Przez obszar ten rozumie się:

1)  działki przylegające bezpośrednio do działek, na których ma być realizowane przedsięwzięcie;

2) działki, na których w wyniku realizacji lub funkcjonowania przedsięwzięcia zostałyby przekroczone standardy jakości środowiska;

3) działki znajdujące się w zasięgu znaczącego oddziaływania przedsięwzięcia, które może wprowadzić ograniczenia w zagospodarowaniu nieruchomości, zgodnie z jej aktualnym przeznaczeniem.”

Informuję, iż zgodnie z art. 10 §1, art. 73 §1 i §1a  kpa strony mają zapewnioną możliwość czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji posiadają możliwość wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Stronom przysługuje prawo wglądu i zapoznawania się z aktami sprawy, sporządzania z nich notatek, kopii lub odpisów, również po zakończeniu postępowania. Powyższe czynności są dokonywane w lokalu administracji publicznej w obecności pracownika tego organu.

Wobec powyższego informuję o możliwości składania uwag i wniosków w siedzibie Urzędu Gminy Szydłowo, pokój nr 5 w terminie 21 dni od daty otrzymania zawiadomienia, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00.

Informacje o wniosku zostały wywieszone na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Szydłowo, stronie internetowej Urzędu Gminy Szydłowo oraz na tablicy ogłoszeń sołectwa wsi Krzywonoś.

 

Informacja dodatkowa

Zgodnie z art. 35 §5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszania postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Zgodnie z art. 41§ 1 kpa w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu; zgodnie z §2 w razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

 

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 26 lutego 2019 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krzysztof Tatarka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 marca 2019 11:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Krzysztof Tatarka
Ilość wyświetleń: 683
07 marca 2019 11:23 (Krzysztof Tatarka) - Opublikowanie dokumentu.
07 marca 2019 11:21 (Krzysztof Tatarka) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)