Urząd Gminy Szydłowo

Aktualności zobacz archiwum »

Informacja dot. usunięcia azbestu (demontażu lub odbioru składowanego)

 




I N F O R M A C J A

 

Urząd Gminy w Szydłowie informuje, że osoby zainteresowane usunięciem azbestu (demontażu lub odbiór składowanego) mogą zgłaszać się do  Urzędu Gminy Szydłowo,

pok. nr 5 do dnia 24 stycznia 2020r.

 

Wymagane dokumenty:

  • Deklaracja ze wskazaniem dokładnej ilości przeznaczonego do usunięcia azbestu  (dostępna na stronie www.bip.szydlowo-maz.pl oraz w Urzędzie Gminy Szydłowo pok. nr 5).

 

 

Załączniki:

Deklaracja [39.5 KB]
Data wytworzenia dokumentu: 13.01.2020 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aneta Olczak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 stycznia 2020 13:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marcin Kłobucki
Ilość wyświetleń: 95
14 stycznia 2020 13:11 (Marcin Kłobucki) - Dodanie załącznika [deklaracja_+_klauzula.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 stycznia 2020 13:10 (Marcin Kłobucki) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 stycznia 2020 13:10 (Marcin Kłobucki) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)
Realizacja: IDcom.pl